نسخه جدید و کامل Zombie Siege محاصره زامبی اندروید

دسته بندی:   بازی » استراتژیک »  | 1166 بازدید 

معرفی بازی Zombie Siege:

یک بازی در سبک استراتژیک می باشد که اخیرا توسط کمپانی نام آشنای Elex‏ تهیه و به صورت رایگان در مارکت گوگل پلی نیز انتشار یافته است.”محاصره زامبی”یک نسخه زنده جهانی آخرالزمان آنلاین RTS جنگ مدرن است. شما باید در این بازی به صورت آنلاین رقابت کنید و با بازماندگان از سراسر جهان همکاری کنید و ببینید که جنگهای جهانی در زمان واقعی شکست می خورند.شهر خود را ایجاد کنید و یک ارتش قدرتمند برای محافظت از آن ایجاد کنید.جنگ تیمی این بازی منحصر به فرد بوده و به شما اجازه می دهد که متحدان خود را جمع آوری و استراتژیک آنها را در نبرد قرار دهید. لطفا توجه داشته باشید بازی رایگان است ولی با این حال برخی از اقلام بازی که نیازمند آن هستید را میتوان از فروشگاه بازی خریداری کنید.

بازی Zombie Siege آنلاین است و نیازمند اتصال اینترت!

بازی Zombie Siege در مارکت گوگل پلی امتیاز 4.3 از 5.0 را به خود اختصاص داده و تاکنون بیش از 500,000 بار توسط کاربران دانلود شده است.حال میتوانید این بازی فوق العاده را از سرورهای قدرتمند و پرسرعت ویترین اپلیکشین دانلود نمایید.

توجه توجه:

بازی آنلاین است و نیازمند اتصال اینترنت است

بازی نسخه مود ندارد

بازی دیتا دارد

ویژگی های بازی:

بازی سازی شهر سازی – استراتژی ساخت فورت، تمرکز بر کار تیمی جمع آوری منابع، ساخت ارتش، و مقاومت در برابر گروه زامبی. پیوستن به اتحاد و پیدا کردن متحدین. قلعه خود را افزایش دهید و با دیگر طرفداران قدرتمند مبارزه کنید.

گرافیک اچ دی و صداگذاری مناسب

رقابت آنلاین با سایر کاربران جهانی

آخرین تغییرات این بازی شامل موارد زیر است :

1. Building Modification: Modification feature unlocks once building reaches level 14. Select equipments to modify buildings with to change its stats. 2. Equipment Search: Commanders can use HQ search feature to search for all types of equipments to modify their buildings with. 3. Alliance Excavation Mission: Commanders can complete Alliance Excavation Missions to obtain Building equipments on the world map. 4. Open Server Rankings added: Week 4 of robust Open Server Rankings


اسکرین شات از محیط بازی


دانلود برنامه
دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.