نسخه جدید و آخر اکشن نبرد در فضا اندروید مود CyberSphere Online

دسته بندی:   بازی » اکشن »  | 1079 بازدید 

CyberSphere Online یک بازی اکشن و هیجان انگیز می باشد.این بازی توسط استودیو بازیسازی Leonid B تهیه و به صورت رایگان در مارکت گوگل منتشر شده است.این بازی برای سیستم عامل Ios هم موجود است و در حالت آنلاین میتوانید با تمامی کاربران اندروید و آی او اس بازی کنید.داستان این بازی و اصل موضوع به این شرح است:در آینده دور. انسان توسط نژاد بیگانه مورد حمله قرار می گیرد. نیروهای دشمن ربات در تمام مستعمرات و حتی در زمین پیشرفت می کنند. دانشمندان یک سلاح جدید برای شکست دادن دشمن پیدا کرده اند، اما تحقیقات ما مورد حمله قرار گرفته است. ما باید اطلاعات جمع آوری شده را انتقال دهیم.کمی وقت بگذارید.

انبوهی از روبات ها، بیگانگان و سایبورگ ها قصد حمله به پایگاه شما را دارند و شما باید در برابر پایگاه خود مقاومت کنید.از زرادخانه مرگبار و متنوع سلاح گرم، موشک، سلاح های انرژی، و همچنین حمایت از هواپیماهای بدون سرنشین برای نابودی دشمن استفاده کنید. شما می توانید به تنهایی مبارزه کنید و یا با کاربران دیگر در حالت چند نفره آنلاین بازی کنید!

CyberSphere Online به دو صورت آفلاین و آنلاین قابل اجرا است.

این بازی در مارکت گوگل امتیاز 4.7 از 5.0 است.حال میتوانید این بازی را برای همیشه از این صفحه دنبال کرده و آخرین نسخه این بازی را با لینک مستقیم از سرورهای قدرتمند ویترین اپلیکشین دانلود نمایید.

ویژگی های بازی:

★ گرافیک 3D شگفت انگیز. ★ در حالت تک نفره میتوانید بدون نیاز به اینترنت بازی کنید. ★ چند نفره آنلاین: تا 8 بازیکن می توانند با هم بازی کنند! ★حالت های مختلف بازی deathmatch, team deathmatch, assault, defence, survive ★ انواع سلاح. 28 اسلحه مرگبار ★ وجود بسیاری از انواع شخصیت که هر کدام با توانایی های ویژه ای خاص هستند. ★ وجود بسیاری از مدل های هواپیماهای بدون سرنشین ★ رتبه بندی جهانی. تبدیل شدن به بهترین ناوشکن ربات در جهان! ★ انواع دشمنان. روبات ها، بیگانگان، سایبورگ ها و…. ★ حجم کم زیر 50 MB!

آخرین تغییرات:

– کد شبکه بهینه سازی شده – بازی دو برابر ترافیک کمتر از چند نفره را مصرف می کند – ظاهر جدید برای مدل های CyberSphere MK-2X، MK-3X و MK-4X – بهره وری ابزار تعمیر افزایش یافته است – معادن دشمن اکنون دشوار است – بسیاری از اصلاحات و پیشرفت های دیگر



دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.