دانلود نسخه جدید تفنگی شبیه کانتر اندروید دیتا و مود MazeMilitia برای اندروید

دسته بندی:   بازی » اکشن »  | 6336 بازدید 

MazeMilitia یک بازی چند نفره تفنگی می باشد.

بهترین بازی اکشن سال 2017 را تجربه کنید. این بازی اخیرا توسط استودیو بازیسازی XSQUADS Shooting Game تهیه و به صورت رایگان نیز در مارکت گوگل پلی منتشر شده است.با مخالفان واقعی از سراسر جهان، به منظور نشان دادن مهارت تیراندازی خود در بازی چند نفره، اعتصاب کنید. نه فقط بازیکنان تصادفی، بلکه شما می توانید دوستان خود را از فیس بوک دعوت کنید تا با این مبارزه هیجان انگیز بازی کنند.گرافیک و صداگذاری بازی قابل قبول است و میتوان گفت یکی از بهترین بازی های چند نفره مشابه به بازی پرطرفدار کانتر می باشد که همه گیمرها با این بازی خاطرات خوشی داشته اند.

چند حالت برای بازی کردن در MazeMilitia وجود دارد که میتوان به Death Match، Survival و Hardcore اشاره نمود.پس بنابراین میتوان به فارسی چنین این موارد را نام گذاری کنیم: مسابقه مرگ – بقا و هاردکور.توجه داشته باشید شما میتوانید به صورت آفلاین نیز این بازی را انجام دهید اما پیشنهاد ما بازی آنلاین به شما دوستان عزیز است.گرافیک جدید و جذاب با انیمیشن های خیره کننده ،جلوه های صوتی،کنترل آسان و دقیق، 50 سطح شگفت انگیز در حالت آفلاین و…. از ویژگی های دیگر این بازی است.

بازی به صورت آنلاین و آفلاین قابل اجرا است

این بازی اکشن و تفنگی در مارکت گوگل پلی به تازگی منتشر شده و تاکنون بیش از 500 هزار نصب از سرتاسر جهان داشته است.حال میتوانید این بازی فوق العاده را از سرورهای قدرتمند ویترین اپلیکشین به صورت مستقیم با سرعت بالا دریافت نمایید.

ویژگی های برنامه:

حالات مختلف بازی:

– مسابقه مرگ ( تا جایی که می توانید زنده بمانید!). – بقا (کشتن یا کشته شدن!) – هاردکور (افزایش آسیب با 2x).

بازی واقع گرایانه: لذت بردن از تجربه هیجان بازی تیراندازی آنلاین. – کنترل آسان و دقیق – گرافیک جدید و جذاب با انیمیشن های خیره کننده. – جلوه های صوتی – محیط های چندگانه سفارشی پیچ و خم – خود را در 50 سطح شگفت انگیز در حالت آفلاین و آنلاین کاوش کنید.

سلاح های مرگبار: – تفنگ تیرانداز از خفا – مسلسل ها. – تفنگ ساچمه ای – معدن بمب، نارنجک.

قدرت یو پی اس قاتل: – ماسک گاز برای محافظت در مقابل تپانچه پالس. – آشکارساز معدن .

و….

طریقه نصب بازی:

ابتدا فایل نصبی را دانلود نمایید و آن را نصب نمایید.

فایل دیتا را دانلود کرده سپس از حالت فشرده خارج سازید

حال پوشه com.xsquads.maze.militia را در مسیر Android / obb حافظه داخلی دستگاه قرار دهید

بازی را اجرا کرده و لذت ببرید.

آخرین تغییرات:

ویژگی های جدید و رفع اشکالات



دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.