دانلود Zombie Storm اکشن اکشن طوفان زامبی مود

دسته بندی:   بازی » اکشن »  | 1174 بازدید 

نسخه جدید و آخر بازی Zombie Storm 1.0.7 طوفان زامبی برای اندروید همراه مود

Zombie Storm یک بازی اکشن درسبک زامبی می باشد که چندی پیش در مارکت گوگل منتشر شد.این بازی توسط استودیو بازیسازی FT Games توسعه یافته است.داستان این بازی هم در آخرالزمان به وقوع میپوندد؛ دورانی که باز بشریت رو به نابودی بوده و زامبیها در حال گسترش و سیطره بر جهان هستند. پس از سالها جنگ و خونریزی تقریبا چیزی از تمدن بشری باقی نمانده و همه جای دنیا با خاک یکسان شده است، فقط یک پایگاه در غرب بنام Fort Phoenix باقی مانده که در حال انجام عملیات و مبارزه با زامبیهاست. پس از انجام تحقیقاتی گسترده دانشمندان در این مرکز ادعا میکنند که به یک سوپر سلاح دسته یافته اند که میتواند آخرین امید انسانها برای نجات از وضعیت کنونی باشد. شما که یکی از معدود مبارزان بازمانده هستید، داوطلب استفاده از این سلاح قدرتمند که the Rage Cannon نامگذاری شده میشوید تا بلکه با استفاده از آن نتیجه نبرد را برگردانید. اکنون این وظیفه شماست که در برابر موج هجوم زامبیها مقاومت کرده و در نهایت دنیا را از چنگال این موجودات خون آشام نجات دهید.

ویژگیهای بازی: ▣ وجود 5 منطقه مختلف با خصوصیات متفاوت ▣ وجود بیش از 150 مرحله جذاب ▣ وجود 30 نوع زامبی ▣ وجود زامبیهای رییس ▣ عدم نیاز به شبکه اینترنت ▣ عملکرد سریع و روان بازی ▣ گرافیک بسیار عالی ▣ وجود سلاح های کشتار جمعی ▣ وجود 19 نوع سلاح مختلف از جمله مسلسل، لیزر و Rage Cannon

تغییرات نسخه 1.0.7 :

Change Log: 1. Some minor bugs have been fixed. 2. This update is not mandatory, but you will have a better experience after updating.


دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.