دانلود نسخه جدید WWE Mayhem کشتی کج 2018 اچ دی اندروید WWE Mayhem 2018

دسته بندی:   بازی » اکشن »  | 1719 بازدید 

معرفی بازی WWE Mayhem کشتی کج 2018 اندروید:

کشتی کج یکی از بهترین و پرطرفدارترین ورزش ها در سطح جهانی می باشد که علاقه مندان زیادی را مجذوب خود میکند.حال شما میتوانید با نسخه 2018 کشتی کج بهترین حرکات های کشتی کج سوپر استار خود را بر روی مبارز خود پیاده سازید.کدام یک از سوپراستارها را دنبال میکنید؟سوپراستار از کمپانی wwe را در این بازی انتخاب کنید و پا به رینگ کشتی کج بگذارید.این بازی اکشن و هیجان انگیز توسط استودیو بازیسازی Reliance Big Entertainment (UK) Private Limited برای علاقه مندان کشتی کج تهیه و به صورت رایگان در مارکت گوگل پلی نیز منتشر شده.

ضرب وشتم WWE بزرگ و هیجان انگیز میباشد، با سرعت بالا در این بازی اکشن حریف خود را از پای در بیاورید.شما میتوانید سوپراستارهای تاپ همچون جان سینا، راک، براک لسنر را انتخاب کنید و وارد رینگ مبارزه شوید.شو های مختلف همچون WWE Raw و SmackDown Live و سایر شوهای مختلف را در این بازی میتوانید انتخاب و بازی نمایید.از طریق مسابقات حماسی بین WWE Legends و Superstars WWE بازی کنید تا بیشترین طاقت و پایداری خود را بین رقبا اثبات نمایید.از یک لیست در حال رشد از Superstars WWE و Legends های WWE، از جمله: جان سینا، راک، آندرتیکر، AJ استایلز، استویل استیو آستین، براک لسنار، رومن ریننز ،رندی اورتون، ست رالینز و…. را انتخاب کنید و یک مسابقه داغ و هیجانی را تجربه نمایید.

6 طبقه فوق العاده متفاوت: کاراکتر WWE را با 6 کلاس شخصیت متمایز ارتقا دهید. WWE Superstar Superstar را از BRAWLER، HIGH FLYER، POWERHOUSE، TECHNICIAN، WILDCARD و SHOWMAN ایجاد کنید. هر کلاس دارای نقاط قوت منحصر به فرد و مزایای مبارزه است.

 

بازی آنلاین است

 

WWE Mayhem در مارکت گوگل پلی امتیاز 4.5 از 5.0 را به خود اختصاص داده و تاکنون بیش از 5,000,000 میلیون بار توسط کاربران دانلود شده است.حال میتوانید این بازی فوق العاده را از سرورهای قدرتمند و پرسرعت  ویترین اپلیکشین  دانلود نمایید.

 

طریقه نصب بازی:

ابتدا فایل نصبی را دانلود کرده و آن را نصب نمایید

فایل دیتا را دانلود کرده سپس آن را از حالت فشرده خارج سازید

حال پوشه ی com.reliancegames.wwemayhem را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

بازی را اجرا کرده و لذت ببرید

 

 

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.